Met de camper op pad - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Met de camper op pad - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Met de camper op pad

Door: José en Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

26 Oktober 2012 | Australië, Newcastle

woensdag hebben we de camper opgehaald, het is geen originele hippie camper, maar daar zijn we achteraf wel blij om want die zijn wel erg klein en onze tassen zijn toch wel erg groot....
Het is even wennen zo aan de andere kant van de weg te rijden, maar gelukkig hebben we een Nederlands sprekende TomTom die ons de stad uit heeft geholpen.In de Blue mountains was het prachtig, we hebben watervallen bekeken en uitzichten op de bergen, geweldig. We hebben gecampeerd op "Katoomba falls camping" dat was leuk, maar 's nachts wel erg koud. Jan wilde graag de Three sisters zien, drie moie rotsen!!! En we zijn met de Railway de berg af gegaan en met de skyway de berg weer op, gaaf was dat!!! Toen zijn we naar Blackheat gegaan, een leuk stadje, vanwaar we een lange reis naar Newcastle hebben gemaakt, daar staan we nu op een camping aan het strand, wat wil je nog meer!!! foto's op de site zetten is nog niet gelukt, maar daar gaat Jan zich nog wel in verdiepen. Tot later

• 26 Oktober 2012 - 08:11

Ilona & Richard:

Hallo Jan en Jose,

He hebben jullie nou geen wippie camper? Grapje! Leuk om te weten dat jullie het erg leuk hebben en dat jullie ontzettend veel zien. De verslagen zijn geweldig om te lezen en wij kijken er alweer naar uit naar het volgende verslag. Jammer dat het niet lukt om foto's op de site te zetten, moeten we dus nog even geduld hebben. Hier gaat alles prima, zoals altijd weer drukdoende. Het weer wordt kouder hier, maar de eerste sneeuw gaat nu vallen in Oostenrijk. Das mooi............want over 8 weken willen we weer op de latten staan. Jippie heb er nu al zin in. Tot later vakantiegangers!

Groeten,
    Ilona & Richard

• 26 Oktober 2012 - 08:41

Anita:

Hoi lieve zus en zwager,
    Zo te lezen hebben jullie het erg leuk. Niet voor te stellen wat jullie allemaal zien. Al bijna 2 weken op reis (we tellen niet af, hoor!!) Strand klinkt erg aantrekkelijk. Hier staat een koude wind. Morgen de BDO-loop ook op het strand. Ik heb mezelf beloofd mee te doen. Jullie conditie zal ook wel op peil blijven met al het wandelen daar. Veel plezier!!
    xxx's de Nederpeltjes

• 26 Oktober 2012 - 23:20

Cindy:

Nou ja......Sandra en ik zijn hard aan het werk en hebben elkaar vandaag de griepprik gegeven :)......dus zo spannend zijn onze dagen.
    die van jullie klinken een stuk beter!! Allemaal mooie dingen zien en lekker touren met de camper!! Ik ben benieuwd naar de foto's.

Geniet!