Van New Castle naar Port Macquarie - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Van New Castle naar Port Macquarie - Reisverslag uit Newcastle, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Van New Castle naar Port Macquarie

Door: Jan en Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

27 Oktober 2012 | Australië, Newcastle

we zijn van Newcastle naar Hunter valley gegaan een wijn snier waar op dit moment van het jaar geen druif aan de ranken hangt, maar wat ze verkopen is heerlijk, dat hebben we natuurlijk wel gedaan. Daar vandaan zijn we naar Port Stevens gereden, daar hebben we weer een mooie camping opgezocht, wederom aan het strand. Deze nacht heb ik slecht geslapen want het klepje van de gastank stond te klepperen, ik wist niet wat het was en werd er steeds wakker van. Totdat Jan om een uur of zes zei dat dat het was, toen was het zo verholpen!!!
Vandaag zijn we weer een stuk gaan rijden, dit keer van Port Stevens naar Port Macquarie, een lang stuk van wel 250 kilometers. Maar het was de moeite waard, zoals al vele dingen tijdens deze vakantie...... We zijn in een Wildpark geweest waar we heel veel bijzondere dieren hebben gezien, maar voor al de koala's en de kangaroos die je gewoon kon aaien, lief joh!!! We hebben er zelfs een gezien met een baby in de buidel.....
Nu staan we op een camping aan de rivier met allemaal beschilderde keien langs de oever, echt een leuk gezicht! Morgen moeten we verplicht uitslapen want er is een triatlon waardoor wij ingesloten zijn, Jan doet niet mee, zegt hij!
Daarna vertrekken we naar Coffs Harbour.....

• 27 Oktober 2012 - 15:39

Marjolein En Peter:

Lieve Jan en Jose,
    Hier een berichtje uit een heeeeel koud Nederland. Vandaag ongeveer 7 graden boven nul..en 'snachts al rond het vriespunt. Wat is het toch leuk om jullie reis een beetje te kunnen volgen ! Jullie hebben al aardig wat gezien ! Daar kunnen wij alleen nog maar van dromen...wij zijn heel benieuwd naar jullie foto's.
    Woensdag hier in ons buurtje Halloween vieren met de kids, vieren ze dat in Australie eigenlijk ook ?
    Verder na een weekje vakantie weer aan het werk...viel niet mee...Geniet lekker van het vrije leven en de zon !! groetjes, Peter en Marjolein

• 27 Oktober 2012 - 20:19

Christel, Roland, Quint En Yves:

Hallo,
    Quint wilde juist dit weekend via een berichtje vragen of jullie al een koala hebben gezien....nu schrijven jullie dat jullie ze zelfs hebben geaaid!! Toeval bestaat :-)
    Geniet van alle mooie momenten. Wij genieten van jullie berichtjes en denken daardoor weer actief terug aan onze reis, heerlijk, nagenieten, zelfs na een aantal jaren!!
    Tot het volgende bericht.