Twee dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Twee dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Twee dagen Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

23 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Maandag zijn we met het vliegtuig naar Sydney gevlogen, nadat we door Leonie op het vliegveld in Melbourne waren afgeleverd, bright en early! We hebben de Harbour Bridge gezocht en Opera house, niet moeilijk te vinden, zo goed als aan het eind van de straat waar ons hotel is..... Het heeft alleen erg geregend en Dat was jammer. We hebben de botanische tuin bekeken en hebben gegeten bij "pancakes on the rocks" alleen geen pancakes maar een biefstuk en een heerlijke salade. Toen zijn we op ons gemaakie richting hotel gewandeld en op tijd naar bed gegaan want we waren er die ochtend om een uur of vijf al uit!!!
Vandaag, dinsdag hebben we heerlijk gewandeld, het plan was Bondi beach, maar een alleraardigste man zei dat dat wel erg ver was. We hebben de bus genomen, en hebben erg genoten van dat mooie strand. Bus terug naar Circulair Quay en daar met de Ferry naar Darling Harbour en Pyrmont Bay, ook een leuke tocht, mooi weer, wat wil je nog meer??? Toen hebben we een wandeltour gedaan door The Rocks met een leuke spontane gids, wisten jullie dat de eerste mensen in Australië allemaal veroordeelden waren uit Engeland??? Ik heb vroeger vast niet goed opgelet op school..... Nu zitten we nog een beetje na te tafelen, nog steeds lekker buiten. Morgen gaan we de camper ophalen, spannend, en verlaten we de stad weer, op naar de Blue mountains, hopelijk hebben we daar betere wifi dan in Sydney.....

• 23 Oktober 2012 - 12:14

Leonie En Family:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben in Sydney.Gaan jullie zo lekker stappen?
    Had die tourleider in Geelong niks gezegd over die veroordeelden? Ik ga jullie morgen even bellen; kan ik gelijk horen over jullie nieuwe huis voor de komende weken! Groetjes

• 23 Oktober 2012 - 15:48

Monique:

ja Jose jij zat op school natuurlijk alleen maar naar de leuke jongens te gluren! Kijk ik wist het natuurlijk we van die veroordeelden :-)))
    Hey super dat jullie nu Sydney aan het verkennen zijn! En ik ben reuze benieuwd hoe jullie camper (hoe noemde Jan hem ook alweer de Wipkip? ) zal bevallen! Hoeveel foto's zijn er al gemaakt? Kan je al iets plaatsen op deze site?
    En al kangaroos gezien?
    bye bye xxx

• 23 Oktober 2012 - 17:39

Anita:

Klinkt allemaal leuk!! Ik ben benieuwd hoe de camper is. Was leuk om jullie vrijdag even te "zien". Verjaardag is leuk geweest. Nu herfstvakantie. Veel plezier.
    xxx's van ons

Hé Joske en Jan,

Zijn jullie nog niet moe van al dat gestap, ha, ha. Jammer dat het weer wat tegen zit. Hoop dat jullie het beter gaan krijgen, wat dat betreft lijkt het net Nederland. Gister en vandaag heerlijk weer maar ja natuurlijk niets aangehad als je de hele dag moet werken en vanaf morgen wordt het weer slechter. Nou ja we doen het er maar mee.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij Leonie. Nu op naar de wipkip, niet te veel schudden hoor daar kan die niet tegen, de schokbrekers dan.

• 23 Oktober 2012 - 18:51

Brigitte:

Sorry 2x te veel gedrukt!!

• 25 Oktober 2012 - 11:53

Digna En Leo Rams:

hallo jan en jose,
    wat leuk om zo op de hoogte te blijven we lazen met veel plezier jullie verhaal, volop genieten met zn tweetjes , dus nu verder met de camper , het zal steeds mooier worden en je zult je in het paradijs wanen , mooi land en mooie natuur , ik zou zeggen ,heel veel liefs van ons en we denken aan jullie , ver weg en toch dichtbij hierdoor, hoe mooi is internet !!

een dikke knuffel en take good care of yourselfs!!! oja je wilt het er vast nog niet over hebben maar wanneer komen jullie eigenlijk terug vroeg leo , bij elkaar toch 6 weken?

xxx oom leo en tante dig toedeloe,genieten !!!!!!