Met de trein naar..... - Reisverslag uit Moolap, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Met de trein naar..... - Reisverslag uit Moolap, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Met de trein naar.....

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

22 Oktober 2012 | Australië, Moolap

Zondag zijn we met zijn allen, Gavin Included, op pad gegaan. We zijn naar de markt geweest in Drysdale, leuk maar wel koud, het weer zat niet zo mee. Daarna zijn wij samen met Jess, Ben en Tim met een oud stoomtreintje van Drysdale naar Queenscliff gegaan, dat was erg leuk. Leonie en Gavin kwamen er met de auto achteraan. In Queenscliff hebben we een klein stukje gewandeld, want het regende zo af en toe. We hebben "chips en dim sum" gegeten, dat was lekker!!! We zijn een uitkijktoren opgeklommen, een hele klim, en hebben daarvandaan de zee en veerboot goed zien. Koffie gedronken aan de haven en toen zijn we bij de "factory" van Gavin gaan kijken. Hij heeft een jeune makerij, gaaf om te zien. 's Avonds hebben we sticky FBI ken gegeten, een lekker recept van Leonie. Nog even naar Kmarkt geweest, dat is een winkel waar je van alles kunt kopen en die 24 uur per dag open is!!! Vandaag vertrekken we naar Sydney, voor de rest van ons avontuur, tot zover hebben we er erg van genoten. Nogmaals bedankt Leonie and family!!!

• 22 Oktober 2012 - 06:44

Leonie En Family:

Heel erg graag gedaan Jan en Jose! Ben net thuis gekomen en het is wel erreg stil hier hoor! Geniet er verder van en tot volgende maand!

• 22 Oktober 2012 - 09:02

Ma En Oom Piet:

wat leuk dat jullie het zo fijn gehad hebben bij leonie en haar gezin nu verder genieten met een groot avondtuur wij blijven jullie volgenen vind het fijn om zo met jullie m3ee te gaan wij wensen jullie een fijne reis en tot het volgende bericht ma oom piet en natuurlijk ma vellekoop

• 22 Oktober 2012 - 09:05

Christel, Roland, Quint & Yves:

Wat heerlijk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen!! Zo te lezen, genieten jullie volop en dat is ook zeker de bedoeling, ga daar maar lekker mee door!! Geniet van de prachtige stad Sydney, als je durft is de bridge climb zeker aan te raden, als je wilt, moet je het gelijk doen en niet verder/ langer wachten, is onze ervaring! Het uitzicht en de ervaring zijn onvergetelijk. Thuis in De Lier gaat alles goed.

• 22 Oktober 2012 - 10:53

Iris:

hey tante Jose en ome Jan,
    wat leuk dat jullie het zo leuk hebben.
    het skypen was super leuk,
    wel jammer dat jullie er niet waren het was super gezellig.
    xxx iris

• 26 Oktober 2012 - 09:42

Ma En Oom Piet:

hallo jan en jose
    leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben en veel zien wij kijken steeds uit of er weer een bericht vind het fijn om zo met jullie mee te reizen bel iedere keer jan zijn moeder op vind ze heel erg fijn hier gaat het verder allemaal goedgroetjes ma oom piet en ma vellekoop