Van Noosa naar Hervey Bay via Rainbowbeach - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Van Noosa naar Hervey Bay via Rainbowbeach - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Van Noosa naar Hervey Bay via Rainbowbeach

Door: Jan en José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

04 November 2012 | Australië, Byron Bay

Vandaag wederom een laat vertrek omdat er ook in Noosa een triatlon gaande was, wat een sport mensen zijn dat toch die Australiërs!!! Vanwege die triatlon viel het niet mee om een plekje op een camping te bemachtigen, we stonden us wat verder weg van het centrum maar hebben desondanks wel genoten. Geen parkeerplaats meer te vinden en veel wegen afgezet. Een fikse wandeling bracht ons toch nog in de gezellige drukte. We hebben onze trip naar Fraser Islands geboekt, daar gaan we maandag heen en dinsdagavond weer terug, we kijken er naar uit!!! We hebben nog een wandeling gemaakt in Noosa national park en hebben er, al was het vanaf een afstand, dolfijnen gezien, gaaf!!! Toen nog een lekkere bak koffie in een hippe tent en weer terugwenst en naar de auto. We hebben nog lekker even gekookt, spaghetti austriliana, lekker!
Vandaag dan maar even gewassen, want we konden toch niet vroeg weg. Om half twaalf konden we vertrekken en zijn toen naar Rainbowbeach gereden, weer zo een prachtig strand. We hebben er lekker even gepicknickt en toen weer door naar Hervey Bay, we hebben een camping aan de haven, makkelijk voor als we morgen naar Fraser Islands gaan. We zijn dus twee dagen Op dat prachtige eiland, waarvan natuurlijk later verslag.
Wederom dank voor alle lieve berichtjes, en oh ja, er zit geen knopje op de camper dat het dak open kan, Twan en Cas!!!

• 04 November 2012 - 09:26

Peter Lidia En Kindertjes:

Hoi hoi,

Jullie zijn echt lekker aan het genieten!!! Heel veel plezier nog de 2e helft ;-).

Groetjes van ons

• 04 November 2012 - 09:40

Marco:

nou jullie zijn lekker aan het genieten terwijl wij hier maar doorploeteren, ha ha. Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, wij genieten hier van jullie verhalen zodat wij ons af en toe ook een beetje in Australië wanen. De moeders houden elkaar op de hoogte dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Geniet samen lekker van deze mooie reis dan genieten we hier heel stiekem mee.

groetjes Marco, Simone en Demi

• 04 November 2012 - 12:23

Marjolein En Peter:

Lieve Jan en Jose,
    wij krijgen helemaal de reiskriebels als we jullie verslagen lezen..heerlijk gewoon !! ik hoop dat jullie heel veel foto's maken en dat we snel een keertje kunnen afspreken om deze te bekijken !! Hier herfst, woensdag halloween gevierd met de kinderen..het is al vroeg donker dus extra spannend. In de winkels hier volop sinterklaas en zelfs al een beetje kerst.
    Geniet van het mooie weer, de zon, de mooie natuur en de lekkere aussie BBQ's !!!
    groetjes,
    peter en marjolein

• 04 November 2012 - 14:16

Richard En Ilona:

Hallo lieve luitjes, vanuit een regenachtig holland de hartelijke groeten van ons. Jongens jongens wat is het toch weer leuk om al jullie verhalen te lezen en wat ondernemen jullie veel zeg. Geniet lekker, jullie hebben het verdient. Tot het volgende verslag. Liefs Richard en Ilona.

• 04 November 2012 - 15:12

Cindy:

Wauw ,wat klinkt dat allemaal weer geweldig!! Als je weer op het werk bent dan moet je volgens mij eerst uitrusten.....jullie doen echt zo veel!! Ik zie wel een rode draad door jullie vakantie.....triatlons :). Enne 28 graden......jaloers!!!!
    Geniet!

Groetjes,
    Cindy

• 04 November 2012 - 16:29

Lida:

Hoi, Het is te hopen dat het weer bij jullie beter is. Het is hier om te huilen, bar en boos. Jullie maken op deze manier wel veel mee, om nooit te vergeten.Al dat moois dat je ziet. Geweldig. Nog veel fijne dagen. Groetjes Lida

• 04 November 2012 - 18:19

Ma Oom Piet:

wat om aL ZO SNEL WEER WAT VAN JULLIE MOOIE REIS TE ZIEN WIJ GENIETEN ER OOK VANOM TE ZIEN DAT JULLIE ER ZO VAN GENIETEN GROETJES MA OOM PIET EN MOEDER VELLEKOOP XXXX

• 05 November 2012 - 15:55

Mieke Van Alem:

Hoi Jose en Jan

leuke reisverslagen ik ben al 3 weken verkouden jullie hebben het daar zeker wel warm.
    Wanneer zijn jullie in de buurt bij Iris? nou ik lees het wel weer veel plezier.

gr rob en mieke

• 05 November 2012 - 21:37

Syl:

Hi Jose en Jan,

Het lijkt echt een wereldreis!! Ik wens jullie nog heel veel plezier, geniet lekker van. Volgens mij doen jullie dat al!
    Groetjes!