van Ubud naar Candidasa - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu van Ubud naar Candidasa - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

van Ubud naar Candidasa

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

18 September 2015 | Indonesië, Candidasa

Vandaag gingen we weer verder op reis, om half tien werden we opgehaald Door de oom van Yoman, helaas niet hij zelf! Hij bracht ons naar de Goa Gaya tempel, de olifantsgrot, mooi maar wel weer een hele klim!!! Bij terugkomst bij de auto had de chauffeur gefrituurde pindakoekjes voor ons gekocht, best lekker!!! Toen zijn we naar de vleermuizentempel, Pura Goa Lawah, geweest. Daar was een ceremonie aan de gang. Wat opviel was dat veel kinderen ook hier zitten te spelen met hun telefoon en sommige ouderen liggen te slapen!!! Toen zijn we naar ons nieuwe verblijf gebracht : Tempel café and seasight cottages, een huisje bijna aan zee, heerlijk!!! Lekker een beetje rondgelopen en op een bedje aan zee gelegen.
Vanavond na het eten, aan de bar terecht gekomen voor een kop koffie. Daar hebben we Robbie ontmoet waar we voor morgen mee af hebben gesproken om te gaan snorkelen!!! We gaan naar een eilandje met een mooi strandje en genoeg te zien onderwater, ik vind het spannend.....

• 18 September 2015 - 17:44

Jane:

Super leuk om te lezen wat jullie allemaal doen! Jullie inspireren mij om echt te gaan sparen voor zo'n reis!
    Veel plezier, Jane x

• 19 September 2015 - 07:30

Anita:

Luxe hoor zo'n privé chauffeur en wat een leuk huisje.
    Ik ben benieuwd hoe het snorkelen is x

• 19 September 2015 - 16:38

Inge:

wat een schattig vakantie verblijf.