laatste dagje strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu laatste dagje strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

laatste dagje strand

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

01 Oktober 2015 | Indonesië, Sanur

De laatste volledige dag alweer.....
Vandaag heerlijke banana pancake voor ontbijt en daarna rustig koffie zitten drinken bij Smorgas. Op ons gemak naar Pantai Karang, het strand!!!
Daar hadden we ons geïnstalleerd op de zonnebedjes, met heerlijk schone handdoek, en heb ik lekker liggen lezen en Jan is gaan snorkelen, hij heeft er zelfs geld opgedoken! Weer een paar mooie onderwaterfoto's gemaakt , zoals je kunt zien!!! Toen was er ineens veel geluid en waren we getuigen van een crematie ceremonie. Zeer indrukwekkend en mooie rituelen.
We hebben weer geluncht bij het tentje op het strand, zo lekkere het zand tussen je tenen, terwijl je lekker zit te eten... De dame die ons kwam helpen wist nog dat Jan geen kaas lust, ik denk dat ze het gek vindt, een Hollander die geen kaas eet!!! Jan vindt het gek dat je, zelfs in Indonesië, kaas in je eten kunt vinden.
Later in de middag nog wat laatste souvenirs gekocht en hebben we voor de allerlaatste keer gegeten bij Cassablanca. We hebben ons nog lekker even laten masseren, Jan weer helemaal en ik een heerlijke gezichtsmassage. Mijn rug doet nog teveel pijn van de val!!!
Nog een laatste cocktail, Biu Bali!!! En dan toch maar naar bed, morgen is een drukke dag!!!

• 04 Oktober 2015 - 11:55

Ilona Vis:

Hallo Jan en Jose,

Wat een mooie reisverhalen hebben jullie gemaakt. Ik heb zonder dat jullie het wisten enorm genoten van jullie, maar ook van de foto's. Ben zo blij voor jullie dat jullie weer zo'n mooie reis hebben kunnen maken. Jullie hebben het verdiend!!

Liefs Ilona xxxx

• 05 Oktober 2015 - 08:37

Inge Zonneveld:

he vakantie gangers, wat een prachtige onderwater foto's.
    Jullie hebben wel weer een te gekke vakantie gehad.
    Lieve groetjes Inge en Antoon