van Lovina naar Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu van Lovina naar Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

van Lovina naar Sanur

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

27 September 2015 | Indonesië, Sanur

We zijn weer op reis gegaan, na een allervriendelijkst afscheid van de hotelcrew !!! We hadden een chauffeur die direct begreep wat we bedoelde, sightseeing!!! Hij is via zijn eigen dorp, Selat, door de bergen, met geweldig uitzicht, naar Twinlake gereden, prachtig!!! Daarna door naar Jatiluwih, de mooiste rijstvelden van Bali en ze staan op de wereld erfgoedlijst van Unesco!!! We zijn met een gids door de rijstvelden gewandeld en geklommen, echt geweldig, al leverde dat wel een blaar op!!! De moeite waard!!! We zijn weer ingestapt en verder gereden, naar een restaurant wat uit keek op de rijstvelden, daar hebben we geluncht. Na de lunch zijn we richting Sanur gereden, daar kwamen we om half vier aan.
Wat is het hier anders, druk, gezellig!!! Putri homestay zit overal vlakbij, strand, gezellige tentjes en winkeltjes, erg leuk!!! We hebben heerlijk gegeten bij Cassablanca, waar later een band ging optreden, het klonk goed! Morgen maar eens lekker een dagje naar het strand....