Monkey forrest - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Monkey forrest - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Monkey forrest

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

16 September 2015 | Indonesië, Ubud

Na een heerlijk rustig ontwaken en een geweldig ontbijt, zijn we vandaag, door de drukke stad naar Monkey forrest gewandeld!!! Het was er erg leuk, met al die loslopende Makaken, dat zijn kleine aapjes. Je kon ze banaantjes geven en die peuzelden ze dan lekker op. Je mocht ze niet in de ogen kijken, want dat zou agressie op kunnen wekken. En je moest ook vooral op je spullen letten, zonnebril, fotocamera enz. Dat stond er bij binnenkomst op het hek beschreven wat wel en , vooral niet, te doen!!! Dat gaf me eerst nogal te denken.Maar achteraf is dat alles meegevallen en hebben we heerlijk door het bos gebanjerd!!! Er waren grote en kleine aapjes, hele jonge en hele oude "wijze" apen en Jan bleef foto's maken. Toen we weer "buiten" waren en een verse smoothie zaten te drinken, liepen daar toch ook nog aapjes, want die laten zich door een hek niet tegen houden!!!
We zijn op ons gemak weer teruggewandeld door de drukke straat met veel winkeltjes en restaurantjes, erg gezellig!!! Vanavond nog even de stad in geweest om wat te eten, lekkere kipsate en nasi goreng, want het moet niet te pittig zijn voor Jan! Toen koffie gedronken bij een heerlijk koffietentje, wel een beetje Westers, al heette het kopi asla, of zoiets.....

• 16 September 2015 - 16:34

Kat:

Het klinkt heerlijk! En ik ben jaloers op jullie bezoek aan de apen.. ;-) xx

• 16 September 2015 - 17:40

Melanie:

Nou op die op apen ben ik niet jaloers, maar op jullie reis en het mooie weer daar wel!
    Geniet dus maar voor 4!!!
    Have fun!!

• 16 September 2015 - 20:14

Christel, Roland, Quint En Yves:

Heel leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen. Geniet van jullie prachtige reis!!