schiphol - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu schiphol - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

schiphol

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

12 September 2015 | Nederland, De Lier

We zijn er klaar voor onze reis naar bali gaat beginnen we zitten op schiphol te wachten en gaan via hongkong naar denpasar.

• 12 September 2015 - 13:43

Zuster Els:

Eindelijk in de lucht! Wat deden jullie er lang over! Helemaal gevolgd op de radar. Zo leuk. Jassen en vesten kunnen uit, het kan niet anders dan dat het overal beter weer is dan hier! Nou, voorzichtig maar onderweg. H&K van zuster Els

• 12 September 2015 - 15:06

Joke Wagner:

Fijne reis en geniet van al het moois wat jullie ongetwijfeld tegen zullen komen.

groetjes,
    Joke

• 12 September 2015 - 22:15

Duster Katja :

Veel plezier! X

• 13 September 2015 - 00:34

Zuster Els:

En veilig geland! Ik heb het allemaal goed in de gaten gehouden. Tenslotte moet iemand dat doen! Ga lekker de kortebroekenbenen strekken en fijne reis verder.

• 13 September 2015 - 12:43

Marjolein En Peter:

Heel veel plezier!!... we gaan jullie reis zeker volgen !! zodra jullie thuis zijn...snel weer afspreken en bijkletsen... (en geniet nog maar even van het zonnetje)