We zijn er..... - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu We zijn er..... - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

We zijn er.....

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

15 Oktober 2012 | Australië, Geelong

Vandaag zijn we gearriveerd. Leonie kwam ons inderdaad ophalen. Echt leuk om elkaar weer te zien na zo een lange tijd!!! Toen we in Geelong aan kwamen, kwamen we er achter dat we een verkeerde tas bij ons hadden en ben ik dus met een airport shuttlebus terug gegaan om de tassen om te ruilen, Leonie moest nog even werken. Wat een belevenis, moe en in een vreemd land, zonder telefoon en alleen, want met zijn tweeën werd te kostbaar..... Ik heb toch de telefoon van Leonie maar meegenomen om nog wel met Jan te kunnen bellen en in case of emergency. Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug en ook dat was weer geregeld!!! We zijn bij een netbalwedstrijd van Jess gaan kijken, ze hebben gewonnen met 48-8!!! jess heeft veel punten gescoord!!! Daarna heerlijke lasagne (caserol)gegeten en de kadootjes uitgepakt, leuk. Vanavond gaan we maar niet al te laat, we hebben nog wel wat slaap in te halen.....

• 15 Oktober 2012 - 13:42

Christel, Roland, Quint En Yves:

Samen met Quint even kijken of er al een berichtje was van Jan en José, en ja hoor...goed te lezen dat jullie zijn aangekomen. Quint vraagt nu bij ieder vliegtuig of jullie erin zitten, het heeft allemaal indruk gemaakt :-) Geniet van jullie tijd samen in Geelong!!

• 15 Oktober 2012 - 14:39

Ellen:

Hee hallo
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    Jammer dat je de verkeerde tas had meegenomen
    Tip voor de volgende keer Hang er een rode zakdoek aan
    Weetje zeker dat het jou tas is nou rust
    Lekker uit en veel plezier

Groeten van Martin Ellen Kim en yvet

• 15 Oktober 2012 - 14:46

Tessa, Leon En Jasmijn:

En zo werd je reistijd alsnog met 3 uur verlengd...!Wel meteen weer een avontuur beleefd, he?
    Fijn dat jullie er nu zijn, nu kan het grote genieten echt beginnen!

Hallo,
    Je maakt het wel weer spannend!! Leuk om bij Leonie en haar gezin te zijn. Doe ze de groetjes.

• 15 Oktober 2012 - 15:00

Anita:

Oeps, mijn vinger bleef hangen op de Reactie plaatsen knop!!

• 15 Oktober 2012 - 22:54

Brigitte De Klein:

Jeetje ha ha het is niet waar verkeerde tas! En dan even heen en weer 1 1/2 uur. Veel plezier bij Leonie en hoewel ik haar niet persoonlijk ken, doe haar en Fam. de groetjes. X

• 16 Oktober 2012 - 06:57

Cindy Tamis:

Hi Jose en Jan,
    Wat leuk om jullie verhalen te horen/lezen. Jose we missen je op het werk, tis zo stil :).
    Mocht je al je kadootjes meenemen over de grens? Ook de stroopwafels?
    En wat stoer dat je alleen jullie tas weer bent gaan halen! Ben trots op je!
    Geniet, geniet, geniet!!!
    Liefs,
    Cindy

• 16 Oktober 2012 - 16:07

Annette, Gerard, Twan En Cas:

Wat een avontuur alweer met die tas!!!
    hoe vindt leonie je hollandse cadeaus.
    Geen problemen gehad met je chocolade letters?
    Veel plezier verder en let op je tas hé,
    Groeten van ons.

• 16 Oktober 2012 - 20:12

Annette Peeters:

Hoi José en Jan,
    wat een verhaal. Wel superleuk om jullie zo te kunnen volgen. Ben benieuwd naar het volgende verslag. groetjes, Annette

• 16 Oktober 2012 - 21:58

Leon, Isabella, Julia & Jasmijn:

Ook wij gaan jullie reisverslag volgen hoor!
    Leuk!!
    Fijn dat jullie een goede heenreis hebben gehad!
    Heel veel plezier en geniet van jullie reis!
    Groetjes!!

• 17 Oktober 2012 - 12:51

Jan En José Vellekoop:

Vandaag zijn we met Leonie meegegaan naar Janjuc, je spreekt uit djendjuc, anders zou je er nog wat van kunnen denken..... We hebben er heerlijk gewandeld!!! Toen zijn we koffie gaan drinken bij het plaatselijke café, Voor Jan had ik er een muffin bijbesteld. Toen bleek dat er kaas op zat, dat lust Jan niet, heb ik me maar opgeofferd en de muffin opgegeten en een "sweet one" voor Jan besteld, maar die aardige man vond dat ik die niet hoefde te betalen, leuke mensen die Australiërs. Leonie kwam ons weer ophalen na haar werk. Toen zijn we doorgegaan naar Torquay, waar Leonie weer aan het werk ging en wij een strandwandeling gingen maken, heerlijk. We hebben nog wat leuke winkeltjes bekeken. Vanavond hebben Jan en ik gekookt, Jambalaya, Voor Leonie wel lekker eens niet te hoeven koken!!! We hebben ook nog voorbereidingen gemaakt voor ons uitje van morgen en overmorgen langs Great Ocean Road, met Leonie en de kinderen, die hebben dus lekker twee dagen vrij van school, we hebben er zin in!!! Gavin moet helaas werken, hij heeft het druk.

• 18 Oktober 2012 - 11:52

Annie V Zwet:

hallo jan en jose leuk om wat van jullie te horen en dat het allemaal leuk is daar geniet er van wij blijven jullie volgen als ik wat ziet van jullie bel ik jan zijn moeder op en dat vind ze heel erg fijngenieten jullie maar fijn dikke kus xxxxx ma oom piet en ma Vellekoop

• 18 Oktober 2012 - 11:52

Annie V Zwet:

• 18 Oktober 2012 - 12:25

Mieke:

Wat een muts he met die verkeerde tas nou ja geniet er maar lekker van groetjes

• 19 Oktober 2012 - 13:19

Jan En José Vellekoop:

We hebben met Leonie en de kinderen de Great Ocean road gereden. Het was erg mooi. het is een bijzondere kust met de twelve Apostels en leuke plaatsjes, als, Anglesea en Aireys Inlet en Lorne We hebben heerlijk gepicknickt. Het laatste stuk naar Warrnambool was een beetje lang voor de kids maar wel mooi. In Warrnambool hadden we een cabin gehuurd voor een nachtje, nice and cosy
    De volgende dag hebben we een strandwandeling gemaakt, van een kabelbaan geroetsjt en hebben we geluncht bij de watervallen van Hopkins, prachtig! Toen we 's middags weer terug waren in Geelong hebben we geskypt met Niels en Iris omdat ze jarg zijn op 19 oktober, leuk joh! Daarna hebben we Ben in aktie gezien op het cricketveld! Leuk om te zien. Morgen gaan we samen een dagje naar Melbourne.....

• 19 Oktober 2012 - 19:20

Annie Van Zwet :

wat leuk jullie via de skyp te zien en fijn dat jullie zo genieten liefs ma

• 20 Oktober 2012 - 09:23

Monique Koelewijn:

Hoiiiiii!!
    Wat een avonturen alweer....en jullie zijn maar net begonnen!
    Echt helemaal te gek ( op het tassen verhaal na dan, maar wat stoer Jose dat je dat gewoon in je eentje gaat regelen)
    Ow ja Let op in Australië....Robert ten Brink is er weer..(zonder mijn moderdeze keer hoor) Maar mijn zus Anja zat gister met hem in het zelfde vliegtuig, lachen he!
    Nou we hopen snel weer wat van jullie te lezen! Tot snel! xxx

• 21 Oktober 2012 - 10:36

Ome Piet:

Ook ik volg jullie avonturen reis op de voet Fijn dat jullie zo lekker genieten de komende weken
    Ome Piet