Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!!

Door: Jose Vellekoop

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

07 Oktober 2012 | Australië, Geelong

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover!!!
We gaan naar Australie, zoals we jullie de afgelopen 500 dagen regelmatig hebben verteld, eindelijk!!! We willen van deze, voor ons zo bijzondere, reis een verslag maken, en jullie mogen er van mee genieten.
Eerst gaan we een week naar Leonie en Gavin en hun kinderen in Geelong, een weerzien na lange tijd, we kijken er erg naar uit!!!
Daarna gaan we vliegen naar Sydney voor een verblijf van 2 dagen.
Vanuit Sydney gaan we met onze hippie camper, Jan noemt het de wippie camper, richting Cairns. In de buurt van Cairns is op 14 november ook nog een algehele zonsverduistering, heel bijzonder!!!
We gaan van al dit moois genieten en julllie zullen wel zien wat we zoal meemaken!!! (als we tenminste wifi hebben)

• 07 Oktober 2012 - 10:52

Monique Koelewijn:

Hello Jan en Jose

We gaan jullie natuurlijk op de voet volgen! en helemaal met jullie mee leven! wat een waanzinnigge reis!
    top!
    we wensen jullie alvast een super goeie reis!Geniet er van! Doe voorzichtig en maak er wat moois van!
    gelukkig zie ik je binnenkort nog even live! en dan 6 weken via deze leuke site!!!
    liefs van ons alle 5! Monique

• 07 Oktober 2012 - 11:26

Danny En Lida:

Leuk dat we jullie reis kunnen meeleven via de reisverslagen. Nogmaals een fantastische reis en geniet ervan. Sterkte met het aftellen.

• 07 Oktober 2012 - 16:32

LEO EN DIGNA RAMS :

WE ZULLEN ZEKER MEEGENIETEN
    WENSEN JULLIE DE REIS VAN JE LEVEN TOE , EN HEEL VEEL GELUKSMOMENTEN BIJ ALLES WAT JULLIE GAAN ZIEN HOREN RUIKEN KUS VAN LEO EN DIGNA

• 07 Oktober 2012 - 17:10

Anita:

Wij gaan de maandagen wel missen! Geniet ervan!!!! En we lezen heel graag jullie verhalen.
    xxx's van ons allemaal

• 07 Oktober 2012 - 19:31

Ma:

wij wensen jllie een fijne reis toe in gedacten ga ik mee ma en oom piet

• 07 Oktober 2012 - 22:16

Annette,Geert,Twan,Cas:

Jose & Jan,
    Wij wensen jullie een super vakantie toe, Geniet van het mooie, eindeloze grote Australie.
    En we gaan jullie volgen via de verhalen.

• 08 Oktober 2012 - 13:19

Wilma:

Hee Jan en Jose!

Leuk jullie gister nog even gezien te hebben!
    Goede reis en geniet van al het moois!
    En ook wij vinden het leuk om jullie reis te volgen!
    groetjes ons allen...doeii

• 08 Oktober 2012 - 20:24

Ellen:

Hee José en Jan
    Wij wensen jullie onwijs
    Veel plezier in Australië geniet ervan
    En maak er een vakantie van om nooit
    Meer te vergeten

Veel liefs van Martin Ellen Kim en Yvet

• 09 Oktober 2012 - 13:44

Leon En Tessa:

Ha Jan en Jose,

Nog even en dan gaan jullie echt!
    Wij wensen jullie heel veel plezier, mooie ervaringen en bijzondere ontmoetingen!
    Geniet van alles en we vinden het ontzettend leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven!
    Voor jullie echt weggaan zullen we vast nog wel even zwaaien!

groetjes van Leon, Tessa en Jasmijn

• 10 Oktober 2012 - 20:42

Zuster Els:

Lieve zuster Jose, het is niet gelukt vandaag gedag te komen zeggen. Zodoende dit berichtje: maak er een prachtig avontuur van, geniet met volle teugen, doe allebei ieder dag één euro in een potje zodat de eerste 100 euro voor jullie volgende vakantie bij thuiskomst vast op het spaarbankboekje kan (daar merk je heus niks van en misschien is het wel zo verslavend dat je er nooit meer mee op houdt), zeg tegen de piloot dat hij voorzichtig doet en kom blakend weer terug. Ik ga jullie volgen! H&K van zuster Els, ook voor je verloofde.

• 12 Oktober 2012 - 09:04

Lidia En Peter:

Hoi hoi,

Wij willen jullie net als de 10 vorige schrijvers een hele mooie en fijne tijd toewensen in Australie. Geniet ervan!!Eigenlijk wilde we veel meer schrijven maar anderen waren ons voor.

Groetjes en dikke kus Lidia, Peter Esmeralda en Jarek

• 13 Oktober 2012 - 16:38

Joke Wagner-Rams:

Dag Jose en Jan,

fijne vakantie gewenst.Zal jullie zeker "volgen". groetjes,
    Joke