Heel Bijzonder - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Heel Bijzonder - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Heel Bijzonder

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

30 September 2015 | Indonesië, Sanur

Vandaag ging het dan eindelijk gebeuren!!! We hebben er lang naar uitgekeken en het stond ook op onze bucketlist!!! We werden om 9 uur opgehaald en naar the Dolphin Lodge gebracht.
Inderdaad we gingen zwemmen met dolfijnen!!!!!
We werden vriendelijk verwelkomt en kregen uitleg en instructies. Een allercharmanst zwemvest aan en dan met een boot naar een soort eilandje op zee waarin verschillende pools dolfijnen zwemmen, deze dieren worden regelmatig losgelaten in zee maar komen vanzelf weer terug!!! We gingen te water en we mochten de dolfijnen aanraken, geweldige ervaring!!! Er zijn leuke foto's gemaakt, maar die staan op de camera.....
We hebben er echt van genoten!!!
Weer terug in Sanur hebben we geluncht bij Coconut Tree, dat is een heel gezellig tentje vlakbij ons "huis"
Toen zijn we met de taxi naar Batu Bulan gegaan om bij Saraswati een mooie zilveren armband uit te zoeken. Er mag geen Buddha to Buddha meer op staan maar het is echt exact hetzelfde!!! Nu heet het Best to Buddha, ik ben er erg blij mee!!! Voor Jan ook een mooie armband en voor mij nog een ring, we gingen heel tevreden de deur uit!!!
Totdat ik daar dus uitgleed en ongenadig hard op mijn stuitje terecht kwam!!! Gelukkig niks gebroken, maar het doet wel veel pijn!!! Na een uurtje plat te hebben gelegen, zijn we met de taxi naar Warung Little Bird gegaan.Daar was het druk en hebben we even moeten wachten aan de bar op een tafeltje. We kwamen er achter dat het precies dezelfde kaart hanteert als Coconut Tree, waar we eerder die dag aten, dus weer heerlijk gegeten!!! Weer terug met de taxi, want lopen gaat niet zo soepel en toen naar de massage salon!!! Jan voor een algehele massage en ik voor een voetenmassage van een uur!!! Ik durfde het niet aan om mijn rug te laten masseren.....
Het was heerlijk!!!

• 01 Oktober 2015 - 08:35

Danny Tiebackx:

Wat geweldig he, jullie zijn denk ik op dezelfde plek geweest als wij. De foto hiervan hangt in de tuin.
    Mooie ervaring. En als het goed is heb je mooie foto's.
    Wij hebben nooit bij Coconut Tree gegeten, wel bij Little Bird. Zijn jullie bij degene geweest die aan de hoofdstraat ligt? Daar hebben wij diverse keren gegeten en ligt vlak bij Sari Sanur, waar wij verblijven.
    Hoop dat Jose niet al teveel last ondervindt van haar rug bij de terugvlucht. Flink wrijven Jan!!!!
    Goede terugreis in ieder geval.
    gr. Lida

• 01 Oktober 2015 - 09:39

Digna En Leo:

Lieve Jan en Joos , volgjullie belevenissen iedere dag hartstikke leuk , jullie maken mooie dingen mee
    Maar wel voorzichtig doen en niet meer vallen Beterschap met het ruggetje
    Nog een heeeel mooie tijd daar , liefs van , Leo en Digna

• 01 Oktober 2015 - 11:20

Monique Koelewijn:

Super tofffffffff met de dolfijnen!! beterschap mer je rug!!!