Strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

28 September 2015 | Indonesië, Sanur

Uitgeslapen zijn we aan het ontbijt gegaan. Minder als we gewend zijn, maar nog steeds prima!!! Toast of pannenkoek met fruit en koffie. We zijn naar het strand gelopen, dat is echt maar vijf minuten!!! Op het strand hebben we een bedje geregeld en zijn heerlijk gaan liggen onder de parasol. Een boek, een muziekje, telefoon en wat te drinken, met uitzicht over een prachtige zee, wat wil een mens nog meer.....
Jan heeft eindelijk ontdekt waarom de onderwatercamera het niet deed, het kaartje werkt niet, dus kaartje van de telefoon erin en het probleem was opgelost!!! Hij ging dus ook gelijk snorkelen en foto's maken!!! We hebben lekker geluncht aan het strand en gezellige Nederlanders ontmoet!!!
'S middags was het iets minder zonnig en zijn we nog even leuke winkeltjes gaan kijken en plannen maken voor de resterende dagen.
Heerlijk relaxed allemaal!!!
'S avonds hebben we gegeten bij restaurant Retro, heerlijk!!! En hebben we geregeld dat we morgen naar Tanah Lot kunnen gaan!!! De plannen voor woensdag zijn nog geheim.....

• 29 September 2015 - 12:44

Monique Koelewijn:

Wat een gave onderwater foto's!!! gelukkig dat het probleem opgelost is,
    xxx

• 29 September 2015 - 20:17

Anita:

Best wel mooi onder water ;-)