relaxen op het strand - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu relaxen op het strand - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

relaxen op het strand

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

21 September 2015 | Indonesië, Gili Trawangan

Lekker uitgeslapen, na een onderbreking door het ochtend gebed! Gili is duidelijk meer Islamitisch dan Bali!!!
We zijn op ons gemak naar het strand gewandeld, ik denk wel 50 meter! Daar hebben we heerlijk in zo een huisje gehangen, gezeten en gelegen!!! Jan heeft nog lekker gesnorkeld, het is hier mooi onder water, zegt hij!!! Veel visjes gezien, maar helaas geen foto's kunnen maken want de batterij was leeg en het snoertje ligt op Bali!
Toen we later op de middag aan de "borrel" zaten op een ander terras, heb ik mijn moeder gebeld, ze was niet thuis, dus toen ik mijn zus belde was ze daar. Ze waren allebei verrast van ons te horen!!! Bellen met WhatsApp gaat goed, ook vanaf hier!!! Al is de internetverbinding niet altijd even goed en is foto's bij ons verslag plaatsen dus niet altijd even makkelijk....
Vanavond heerlijk gegeten, voor mij rijst met kip en garnalen en voor Jan kebab, met heel veel knoflook!!! je kan hier heel internationaal eten!!! Daarna zijn we de andere kant van de hoofdstraat gaan verkennen. Al gauw kwamen we op een markt met allemaal eettentjes, waar je je eigen maaltijd kon halen en op een pleintje kon opeten, helaas wij hadden al gegeten!!! Er waren veel bandjes aan het spelen bij de diverse bars, daar zijn we dan ook gezellig gaan zitten met een cocktail en een Bintang!!!

• 22 September 2015 - 10:40

Monique Koelewijn:

Het klinkt weer helemaal top! Wat een leuke foto's!! xxx

• 22 September 2015 - 23:31

Duster Katja:

Wat een leven! Heerlijk genieten, ook van de vitale moeder.. ;-)

• 23 September 2015 - 22:48

Zuster Els:

Het klinkt allemaal als één groot feest! En dan ook nog jarig...........toch? Geniet! H&BK van zuster Els