naar de Gili's - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu naar de Gili's - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

naar de Gili's

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

20 September 2015 | Indonesië, Candidasa

Vandaag werden we opgehaald door een busje waarmee we naar
Padang Bai werden gebracht. Daar vandaan vertrekt de fast boat naar Gili Trawangan en Lombok!!! Natuurlijk heb ik een pilletje genomen tegen reisziekte, want ik word al zeeziek als ik uit een diep bord eet, hihihi!!! Gelukkig heb ik nergens last van gehad en Jan ook niet!!! Gili Trawangan is een heel relaxed eiland, dat merk je zodra je voet op het strand zet, want daar zet de boot je af, dat noemen ze haven!!! Toen we bij Why not bungalows aan kwamen, was er een probleem, onze kamer was niet beschikbaar want er was iemand door het bed gezakt, hihihi Deze man heeft echter wel heel veel moeite gedaan om ons ergens anders onder te brengen. We zijn bij een aantal andere accommodaties gaan kijken en zijn uiteindelijk bij Made terecht gekomen. Zij zorgt voor ons in Totti bungalows!!! Toen we daar onze intrek hadden genomen zijn we zijn naar de andere kant van het eiland gelopen en hebben daar naar de zonsondergang gekeken, prachtig!!! We hebben daar wat gegeten bij een vuurtje op het strand. Na het eten hebben we ons met paard en wagen, want dat is het enige vervoer hier, terug laten brengen naar naar de hoofdstraat aan de andere kant van het eiland. Een fiets is het andere vervoermiddel, maar dat is ook niet altijd even makkelijk door het zand. Nog even wat gedronken en toen lekker terug naar de bungalow gewandeld.....

• 21 September 2015 - 06:41

Peter:

Gaaf met paard en wagen. Lekker rustig en ontspannen en weinig file's daar.
    Veel plezier nog xx

• 21 September 2015 - 19:06

Jacqueline De Vries:

Hallo Jan en José.
    Wat leuk om met jullie mee te reizen. Het klinkt allemaal heerlijk ontspannen. Behalve dat snorkelen dan haha. Nog heel veel plezier maar dat gaat wel lukken. Knuf uit het herfstige de lier. Xx groetjes van ons.