snorkelen - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu snorkelen - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

snorkelen

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

19 September 2015 | Indonesië, Candidasa

Na het ontbijt werden we opgehaald door Robbie op de motor, een voor een!!! Het was maar een klein stukje rijden! Jan eerst en toen ik!
Tussen de bananenbomen door, kwamen we aan bij de boot, waar Robbies vader op ons zat te wachten. Hij was vandaag de kapitein op de boot. We zijn onderweg overboord gegaan om te snorkelen, er was een sterke stroming, ik vond het maar eng, ook met dat bijzondere masker op!!! Jan vond het geweldig!!! Hij heeft felgekleurde visjes gezien en hele grote grijze vissen. Toen zijn we naar een mooi wit zandstrand gebracht, waar we heerlijk op een zonnebed konden liggen en relaxen! We hebben gezellig gekletst met de mensen om ons heen, Australiërs en natuurlijk ook Nederlanders. Toen zijn we nog even vanaf het strand gaan snorkelen. Net toen ik het leuk begon te vinden, werd ik onderuit gehaald Door een een hele hoge golf!!! Duikmasker van mijn hoofd geslagen en pijpje zoek! Wat had ik er de pest over in!!! Gelukkig hebben we al een nieuw pijpje besteld, gewoon in Nederland, en kunnen we de maskers weer kompleet afleveren, Mel!!!
Voor mij geen snorkelen meer, maar dat is geen ramp want er is nog zat te doen hier.....
Vanavond trouwens wezen eten in een restaurantje waar ze " Koninginnedag nog kennen!!! Morgen gaan we naar de Gilli Trawangan, daar moet het ook erg mooi zijn.....

• 19 September 2015 - 16:33

Zonneveld:

He vakantiegangers, wat doen jullie allemaal leuke dingen.
    toch stoer van je joos dat je bent wezen duiken.
    hoe is daar het weer?
    lieve gr van de alhenaartjes.

• 19 September 2015 - 17:05

Danny Tiebackx:

He he gelukkig kunnen we jullie nu volgen. Zeer herkenbaar allemaal. Leuk hoor. En jullie hebben het zo te lezen prima naar de zin. Eten niet te heet Jan? Goed dat je het snorkelen wel geprobeerd hebt Jose,
    ik vind het nog steeds niks.
    Nou we blijven jullie volgen, veel plezier. gr. Lida en Danny

• 19 September 2015 - 20:18

Anne:

Lieve Jose en Jan,
    Super om weer allen verhalen te lezen.
    Wij hebben/krijgen wel een heel mooi beeld zo van wat jullie twee allemaal beleven.
    Balen van het masker, maar wel stoer van je dat je het geprobeerd heb om te snorkelen.
    Geniet van al het moois van Bali.
    Liefs, ons vier uit de lier.

• 19 September 2015 - 20:55

Melanie:

Jammer van die golf! Hihihi en dat pijpje maar dat komt al weer goed voordat jullie thuis zijn zo te lezen.
    Maar jullie hebben het goed naar jullie zin volgens mij.
    Op naar weer een nieuw avontuur dus morgen ehhhh vandaag bij jullie.
    Groetjes!

• 19 September 2015 - 23:51

Anita:

toch stoer zus! je hebt het wel gedaan. Maak maar heel veel mooie herinneringen.
    Liefs van ons allemaal x