Laatste dag, snik..... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Laatste dag, snik..... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Laatste dag, snik.....

Door: Jan en José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

22 November 2012 | Australië, Cairns

vandaag hebben we de camper opgeruimd en uit gesopt, geen werk bij deze temperaturen, maar ja.....
We hebben hem na de lunch toch maar weer terug gebracht.
Eerst de tassen bij het hotel afgeleverd.
Daarna zijn we de stad in gegaan om nog wat souvenirs te kopen en om lekker uit eten te gaan, we hebben, kangaroo, krokodil, emoe en nog een soort vis waar ik de naam van ben vergeten, het was heerlijk!!!
Morgen worden we naar het vliegveld gebracht en gaan we weer op reis naar ons eigen koude Nederland en onze lieve famile en vrienden, bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en tot gauw!!!

• 22 November 2012 - 13:11

Christel, Roland, Quint & Yves:

We wensen jullie een goede terugreis!! En we zien jullie graag thuiskomen :-)
    Tot snel....

• 22 November 2012 - 13:33

Wilma:

Jan en Jose,

Goede reis en tot ziens!!

Groetjes Wilma en de rest van de fam...

• 22 November 2012 - 13:34

Inge Zonneveld:

he Jan en Jose.
    Wat is de tijd om gevlogen,en wat hebben jullie veel gedaan en gezien.
    Bedankt voor de leuk geschreven vakantie verslagen.
    Een goede thuisreis en tot ziens. Lieve groetjes Antoon en Inge.

• 22 November 2012 - 15:50

Zuster Els:

Een hele veilige terugreis en denk maar aan Sinterklaas, banketletters, kerstbomen, sleeën, pepernoten en sneeuw. Dat hebben ze daar allemaal niet. Zo wordt het toch weer leuk om thuis te komen. De lucht is vandaag al weer opvallend blauw hier met helaasssssssssssssssss ............ dan toch maar 7 graden!
    Kus!

• 22 November 2012 - 16:25

Anita:

Lieve Jan en Jose,
    Hele goeie terugreis!!! Wij vinden het erg fijn dat jullie weer terugkomen en zien jullie gauw!! We hebben jullie gemist.
    Veel liefs van ons allemaal

• 22 November 2012 - 19:58

Marjolein En Peter:

Lieve Jan en Jose,

Wat gaat de tijd toch snel en wat een mooie reis is het geweest. Wij hebben genoten van jullie leuke reisverhalen en zijn reuze benieuwd naar alle foto's ! Goede reis morgen, pas goed op elkaar..hopelijk tot snel !!
    groetjes,

peter, marjolein, maartje en emmy

• 22 November 2012 - 20:08

Annette:

he Jan en Jose,

Een goede terugreis en wie weet ga je nog een keer terug naar Australie????
    Maar hoe laat ben je nu eigenlijk op schiphol?????

We zien jullie op schiphol.
    Enne denk aan je tas he!!!!

Groetjes Twan, Cas,Geert en Annette.

• 22 November 2012 - 22:04

Wendy V Mil:

Ha jan en jose,
    Wat een heerlijke verhalen, jullie hebben t vast geweldig gehad. Het zal thuis niet meevallen. Vanaf nu dus echt verslaafd aan Australie!! Geeft niet hoor, dat zijn er meer;-) fijne en veilige terugreis en ik ben benieuwd naar jullie foto's.

Groetjes
    Wendy en Hans