Eclipssssssssssssssssss - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Eclipssssssssssssssssss - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Eclipssssssssssssssssss

Door: Jan en José

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

14 November 2012 | Australië, Palm Cove

We zijn naar Palm Cove beach gereden, een leuk klein stadje, knus en gezellig. Waar we voor het eerst op een kampeer plek stonden zonder stroom!!! dat is toch wel erg onhandig!!! We hebben nogal wat stroomvragers..... Maar ja, het was dat of niks. Het was nogal druk in verband met de eclips. Leuke mensen op de camping, dat treffen we niet altijd, maar deze mensen waren gezellig en behulpzaam als het om stroom gaat, want mijn telefoon was leeg en we waren erg bang om onze tijd te verslapen en zo de eclips te missen. Alles onder controle dus.....
Woensdag ochtend om vijf uur opgestaan, we hebben toch vakantie ??? Maar het was de moeite meer dan waard. De rillingen liepen over onze rug. Nooit gedacht dat dit zo een indruk zou maken!!!
Daarna zijn we naar Port Douglas gereden, een mooie korte rit en daar zitten we op een camping vlakbij een levendig centrum, we zijn heerlijk naar het strand geweest en nu zitten we heerlijk een wijntje en biertje te drinken met mooie live muziek op de achtergrond, heerlijk!!!
Morgen gaan we naar Kranda, heen met een mooie oude trein door het regenwoud en terug met de sky-rail over het regenwoud, dat is vast ook weer prachtig. Vrijdag doen we een boomtoppen wandeling???

• 14 November 2012 - 11:23

Richard En Ilona:

Nou wij krijgen af en toe de rillingen over ons lijf als wij jullie reisverslagen lezen. Jeetje wat ondernemen jullie veel zeg. Heb zojuist gegoogled naar de eclips en zie daar mooie foto's van. Gek dat jullie daar rillingen van kregen, is ook een mooie ervaring toch!!! Fijn dat jullie zo genieten. Hier gaat alles prima, Richard is druk bezig met de teeltwisseling. Een kas is alweer leeg en deze week de andere kas. Alles wordt goed gereinigd en gedesinfecteerd voordat de nieuwe planten komen. Een heel proces zo. he lieve luitjes het gaat jullie goed tot het volgende verslag. xxx

• 14 November 2012 - 11:34

Anita:

Hoi lieve zus en zwager,
    Mooie ervaringen!!! Leuk om iedere keer weer te lezen. Wel lastig om wat te schrijven, want wij maken niet zo heel veel mee. Alles gaat lekker z'n gangetje. Vanavond gaan Wilbert en Niels naar Nederland-Duitsland. Dat is denk ik het meest spannende op dit moment. Heel veel plezier en tot het volgende bericht.
    Liefs van ons allemaal

• 14 November 2012 - 20:11

Annette:

Hallo Levensgenieters,
    Mooi zeg om die eclips van dichtbij te beleven, wij hebben even youtube gekeken om te zien wat jullie zagen. En nu weer richting de skyrail ook zo mooi boven die grote bomen.
    Vast en zeker veel foto's. (helaas niet op de site) of doe ik iets verkeerd dat we ze niet kunnen zien?
    Hier kijken we uit naar de Sint die ook weer bezig aan zijn reis vanuit Spanje en genieten we nog na van een weekendje weg met de familie.
    Geniet nog even lekker van al het moois wat Australie te bieden heeft.
    Groeten en een knuffel Twan, Cas, Geert en Annette.