Van Port Macquarie naar Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Van Port Macquarie naar Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Van Port Macquarie naar Byron Bay

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

29 Oktober 2012 | Australië, Byron Bay

Tweede poging om dit verslag te schrijven, vorige was niet verzonden!!!
Zondag mochten we uitslapen, niet dat dat echt is gelukt, maar het idee was leuk. Er was triatlon vandaag, totaal legde deze sportievelingen 71,3 km af, lopend, zwemmend en fietsend, wij doen het ze niet na!
Om een uur of 12 zijn we uit Port Macquarie vertrokken op weg naar Coffs Harbour, een lange rit. Het landscap is erg mooi. We kwamen nog een ander Nederlands stel tegen die een half jaar in een stationcar rondtrokken, mij niet gezien, dat is me net even te klein!!!
We hebben nog heerlijk fruit gekocht bij een kraampje langs de weg. Wederom een camping bij het strand, heerlijk dat ruisen
van die golven. Ik heb maar eens even een wasje gedaan, maar net als in Nederland ging het toen regenen en hebben we de camper behangen met ondergoed en sokjes. We zijn uit eten geweest bij Hoey Moey, je spreekt uit Houwie Mouwie, lekkerrrrrrr biefstukje.
Toen we vandaag uit hechte vertelde de aardige mevrouw dat we de big banana niet mochten missen, nou we zijn er geweest maar vonden er niet veel aan. Ze vertelde ook nog over een uitkijkpost, dat was wel erg mooi!!! We zijn in Grafton en Maclean geweest, leuke stadjes, zo uit een Westernfilm!
We zijn gelukkig aangekomen in Byron Bay, want de laatste kilometers hebben we geen benzinepomp gezien en dat was toch wel griezelig met de meter die steeds verder zakte.....
natuurlijk hebben we ook hier een camping aan het strand gezocht en zijn over het strand richting stadje gewandeld. Daar hebben we een boodschapje gedaan en hebben we spaghetti gemaakt, lekker! Morgen blijven we in Byron Bay als het weer het toe laat.....
We willen iedereen bedanken voor alle leuke reacties, we kijken er steeds naar uit!!! Dikke knuffel van ons

• 29 Oktober 2012 - 12:27

Cindy:

Hi!

Klinkt allemaal weer erg goed! Ik zou ook geen triatlon gaan lopen in mijn vakantie hoor (buiten mijn vakantie om natuurlijk appeltje eitje zo'n triatlon :)). Ben echt nieuwsgierig naar de foto's!! Hebben jullie nou een normale camper of één met kleurtjes?
    Geniet!!

Groetjes,
    Cindy

• 29 Oktober 2012 - 12:47

Ma En Oom Piet:

-leuk om weer wat te horen kijk er iedere dag naar uit toch fijn dat we zo wa5t van elkaar wat horen iedere keer als ik weer wat zie5t van jullie bel ik jan zijn moeder en dat vind ze erg fijn ze heb beloofd een keertje naar mij te komen ben benieuwd verder wens ik jullie nog heel veel -plezier en tot de volgende keer ma oom piet en moeder vellekoop

• 29 Oktober 2012 - 13:19

Monique:

Ha luitjes!

Het blijft erg leuk om jullie reisverhalen te lezen! Jullie maken heel wat mee! Hoe bevalt het verder zo iedere dag op zijn kop te hangen down under? :-) Hier is het inmiddels aardig koud aan het worden. Regen en nachtvorst! brrr Is het daar wel een zomers temperatuurtje? Inmiddels is hier de wintertijd ook ingaan Dus lekker vroeg donker en de kaarsjes kunnen weer aan! Nou genieten jullie maar lekker verder daar in Aussie!Heel graag tot het volgende reisverslag!! Diikke kus uit Delft!! xxx

• 30 Oktober 2012 - 08:56

Ellen:

hee hallo
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebben leuk iedere keer
    aan het strand kamperen nou geniet er lekker van
    want hier komt de regen met bakken uit de hemel dus er is niks aan
    groeten van Ellen Martin kim en Yvet

• 30 Oktober 2012 - 18:33

Anita:

Leuk al jullie verhalen. En bedankt Jan voor het facebook berichtje. Het was zwaar strand met hardlopen. Vloed en mul zand. Maar toch gedaan. Zo te horen wandelen jullie lekker op het strand. Dat is natuurlijk ook heerlijk. Ik had van Jan wel een triatlon verwacht. Maar ja, ook bij Jan gaan de jaartjes tellen ;-) Veel plezier!!!
    Liefs Anita