Dagje Melbourne - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu Dagje Melbourne - Reisverslag uit Geelong, Australië van Jan en José Vellekoop - WaarBenJij.nu

Dagje Melbourne

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jan en José

20 Oktober 2012 | Australië, Geelong

Vandaag zijn Jan en ik een dagje naar Melbourne geweest, het was de bedoeling dat we met de trein zouden gaan maar die reed niet, er reden bussen, het lijkt wel Nederland. In Melbourne zijn we de stad in gewandeld, later zijn we op de circle tram gestapt.Een ouderwetse tram, leuk! In de kleine straatjes hebben we Australisch zitten lunchen. We wisten niet zo goed wat te kiezen..... We hebben een ijsje gegeten aan de oever van De rivier en toen weer terug met de bus. THUIS gekomen was Gavin aan het barbecueen, heerlijk. ,'s avonds hebben we nog een potje oud Hollands mens erger je niet gedaan.

• 20 Oktober 2012 - 13:21

Jacqueline De Vries:

he hallo daar.
    Leuk omvan jullie te horen op deze manier.
    Fijn dat alles goed gaat.
    Hier is alles ook goed.
    Geniet ervan straks lekker inhet bussie.
    tot schrijfs dan maar weer.
    groetjes van ons.

• 20 Oktober 2012 - 13:39

Richard & Ilona:

Wat leuk zeg om jullie verslagen te lezen. Telkens kijken wij er weer naar uit wanneer er weer een bericht van jullie komt. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat de reis ook bijn zonder problemen is verlopen. Geniet lekker daar in het verre Australie en van elkaar natuurlijk. Hier op de Zwethlaan is het gewoon zijn gangetje. We zijn alweer een week terug van vakantie dus voor ons is het gewone leventje alweer begonnen. En eigenlijk..............zijn we weer aan vakantie toe. Precies over 10 weken vertrekken we weer naar Oostenrijk toe, een weekje skieen. Daar kijken we weer graag naar uit. Wij wensen jullie een fijn weekend toe en de hartelijke groetjes van,

Richard en Ilona xxxxx

• 20 Oktober 2012 - 21:02

Gerard, Annette, Twan & Cas.:

Haai,
    Leuk om weer een verslagje te lezen van jullie, over hoe het is in het grote, mooie Australie.
    Heerlijk de toerist uitgehangen in Melbourne, en genoten van de great oceanroad.
    Geniet nog even van de tijd bij Leonie voordat je aan het avontuur met je campertje begint.
    Wij hebben vandaag de herfstbladeren in de bloementuin opgeruimd en verder niets gedaan.

Groetjes vanuit De Lier.
    Gerard, Annette, Twan & Cas.
    ps. had je geappt maar dat werkt zeker niet.

• 21 Oktober 2012 - 09:51

Ma En Oom Piet:

leuk om weer wat te zien van jullie en dat jullie er samen zo van genieten hier gaat ook alles zijn gangetje wel zaterdag mijn ritje gemist naar de lier verder de groetjes van ons en van jan zijn moeder

• 21 Oktober 2012 - 09:51

Ma En Oom Piet:

• 21 Oktober 2012 - 12:04

Cindy:

Haha, tja dat lijkt idd net Nederland, geen treinen. Nou ja het was volgens mij evengoed een leuke dag. Geniet!

Groetjes,
    Cindy

• 21 Oktober 2012 - 22:10

Marjolein En Peter:

Lieve Jan en Jose,

Leuk om jullie reisverslag te kunnen en mogen lezen. Geniet er lekker van en neem veel foto's !!
    Wij zijn net terug van een weekje Frankrijk, een week lang regen !! Bij jullie mooi voorjaar ? Gezellige aussie BBQ's en super veel plezier....
    groetjes,
    Peter en Marjolein en natuurlijk ook van de meiden...